Tema: Re: Dėl iOS apdeitinimo
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-11-22 08:42:09
On 11/22/16 06:25, Bronco wrote:

> Žinok, tai nėra standartinė strategija, o grynai apple niuansai, kuriuos
> reikia tiesiog žinoti. Šiaip jau, bet kokią įrangą, bet kokio gamintojo
> paėmęs ir perskaitęs, jog neįmanomas rom, bios ar firmware downgrade,
> iškart suprasi, jog galima flashinti ar įrašyti BET KURIĄ naujesnę
> versiją, o ne tik pačią naujausią.

Abalei to beje net neraso, todel neturi sansu ka nors suprasti ar
nesuprasti :)

> Tai akivaizdu. Kuo senesnė versija, tuo daugiau saugumo spragų. Aš pvz.

Tuo lengviau dzeilbreikinti.

> nesuprantu, kas apple gali būti negerai, jog aš vietoj 7.1.1 susidėčiau
> 7.1.2? Jei norėčiau priešingai, ok, suprantu, apple rūpinasi klientais,

Negerai tai, kad galedamas pasirinkt versija gali pasirinkt ta kuria
patogiausia dzeilbreikinti ar dar kaip nors kitaip pahackinti. Net jei
pats kaip to devaiso savininkas to nori. Todel visos jos tiesiog
nuzudomos ir viksas.