Tema: Re: Dėl iOS apdeitinimo
Autorius: spakainas
Data: 2016-11-22 10:08:22
Aš šitą gi tą aną - suprantu kad tau tiesiog knieti jį išmėsinėt, bet iš
principo esi mažumą neteisus - nori padaryt tai, ko gamintojas
oficialiai neleidžia ir pyksti kad nesigauna? Negana to - vadini
gamintoją debilu? Jei taip nepiktai - kaip pavadintum tą, kuris pyksta
ant gaisrininko kirvio, kad su juo nepatogu batus kaustyt :D