Tema: Re: Dėl iOS apdeitinimo
Autorius: spakainas
Data: 2016-11-22 10:36:03
Jei atvirai, tai mane irgi ažupi$a ios tuom, kad negalima normaliai tarp
gamecenter accountų switchint (reik suvedinėt mail/pass). Vien dėl šito
(!) buvau androidinę tabletę paėmęs. Kokį pusmetį netgi beveik džiugino.
Bet paskui nx išmečiau (vaikam atidaviau dadrožt), grįžau prie senuko
aipado, tai tas bent veikia normaliai ir vis dar padoriai, nors jau ant
tiek senas, kad naujausios ios nebeduoda jam (ipad 3).