Tema: Re: Dėl iOS apdeitinimo
Autorius: Bronco
Data: 2016-11-22 07:25:28
On 2016-11-21 23:30, Invertuota panda wrote:

> Tai bugtai ne tas pac. Gi tie patys mechanizmai, tavo ipadas pries
> pasileisdamas skambina namo ir praso palaiminimo. Jei tokio negauna tai
> ir neinstaliuoja.

Žinok, tai nėra standartinė strategija, o grynai apple niuansai, kuriuos
reikia tiesiog žinoti. Šiaip jau, bet kokią įrangą, bet kokio gamintojo
paėmęs ir perskaitęs, jog neįmanomas rom, bios ar firmware downgrade,
iškart suprasi, jog galima flashinti ar įrašyti BET KURIĄ naujesnę
versiją, o ne tik pačią naujausią.

> Kuom per sena blogai?

Tai akivaizdu. Kuo senesnė versija, tuo daugiau saugumo spragų. Aš pvz.
nesuprantu, kas apple gali būti negerai, jog aš vietoj 7.1.1 susidėčiau
7.1.2? Jei norėčiau priešingai, ok, suprantu, apple rūpinasi klientais,
kad anie būtų kuo saugesni, bet kaip dabar yra blokuojama, imho, bet
tikra kvailystė.