Tema: Re: Dėl iOS apdeitinimo
Autorius: Aladdin
Data: 2016-11-22 10:24:58
On 2016.11.22 10:05, Bronco wrote:

> Kaip? Tarkim, jei man leistų 7.1.1 apgreidinti į 7.1.2, tai man kažkokiu būdu leistų lengviau appsus
> vogti???

Tu nušautum du zuikius - turėtum naujesnę iOS kaip ir toliau galėtum vagiliauti:) Kaip ir toliau
sėdėtum su skylėta iOS:) Nemanau kad Apple to nori:)

> Fantastika. Neleidžia atsinaujinti OS ir saugumo skylių mažėja. Umom Ros... tfu, Apple neponiat :)

Ką reiškia neleidžia - leidžia dar ir kaip. Manau tavo divaise šiuo metu labai dažnai šokinėja
prašymas atsinaujinti:) Bent jau pas mane taip yra. Susidėsi atnaujinimą - žinomos skylės bus
užkaišytos.

> Kaip? Gi, kalba neeina apie downgrade...

iOS naujesnę susimeti - įrenginys jau kiek lėtesnis. Aš apie tai. Apple privers tave į iOS paskutinę
versiją prasinaujinti - įrenginys bus labiau lėtesnis negu su paskutine 7.x

> Man jau toks jausmas, jog tu kalbi apie downgrade, o ne apie mano iškeltą problemą šiame tread'e.

Nu koks skirtumas ar downgrade ar pašokti per mažą pakopėlę į kitą senieną?