Tema: Re: Dėl iOS apdeitinimo
Autorius: Bronco
Data: 2016-11-22 10:05:54
On 2016-11-22 09:59, Aladdin wrote:
> Nu kodėl kvailystė? Yra visokių privalumų:)
>
> 1. Užkertama apps'ų vagysčių galimybė.

Kaip? Tarkim, jei man leistų 7.1.1 apgreidinti į 7.1.2, tai man kažkokiu
būdu leistų lengviau appsus vogti???

> 2. Saugumo skylių mažėja

Fantastika. Neleidžia atsinaujinti OS ir saugumo skylių mažėja. Umom
Ros... tfu, Apple neponiat :)

> 3. Įrenginiai nuolatos po truputį lėtėja, kas vartotoją skatina po kiek
> laiko galvoti apie naują pirkinį:)

Kaip? Gi, kalba neeina apie downgrade...

> Nebūtų tokios prievartos - įtariu naujų iOS versijų adoptinimo procentai
> būtų visai kitokie ir Timas neturėtų kuo per prezentaciją pasigirti,
> kaip ir kristų gal kažkiek pardavimai:)

Man jau toks jausmas, jog tu kalbi apie downgrade, o ne apie mano
iškeltą problemą šiame tread'e.