Tema: Re: Dėl MTTC
Autorius: klau|simas
Data: 2016-02-12 13:31:21
kaip suprast "bet nenaudinga jiems pripažinti" ? zmogau, tu manai, kad 
servisas uzdirba is to, kad panaikina garantija ir atiduoda tau telefona 
neremontuota? cia jau net neminint tu 10 euru... juk servisas ir gyvena is 
to, kad atlieka darbus ir gamintojas uz tuos darbus apmoka. As jau minejau 
ir dar karta pasikartosiu - gamintojas yra kuo smulkiausiai apibrezes, kada 
su tokia deme garantiskai keiciama, o kada ne. Servisas tau pakeis ta ekrana 
ir poto pats is savo lesu apmokes ir viso ekrano modulio kaina ir dar uz 
darbus, nes gamintojas to nepripazista kaip garantinio gedimo (del mech. 
pazeidimo)? Kiekvienas skaiciuoja savo pinigus, ne tik as ir tu :)

"AurimasBar"  wrote in message news:n9k4ef$m0g$1@trimpas.omnitel.net...

:) nu atrodo kaip atrodo, esmė, kad aš žinau kad ji atsirado ankščiau,
įrodyt negaliu - manau servisas tą irgi žino (netikiu kad nėra precedento),
bet nenaudinga jiems pripažinti.  idedu dėmės foto, dėmė yra visiškai
permatoma (omitelyje sakė jei būčiau perspaudęs ekraną - būtų nepermatoma
dėmė), dydis pamažu plinta, jos spalva kinta priklausomai nuo išorės
temperatūros kambario - praktiškai nematoma, lauke afigenai žalia. px, kaip
ir meinėjau nieko aš nieškosiu, nusipirksiu kitą tel. ir tiek..

"st"  parašė naujienų news:n9k3fo$le2$1@trimpas.omnitel.net...

bet tu pagalvok kaip atrodo is sono. tu prasai pakeisti sudauzyta detale,
motyvuodamas tuo, kad atsirado deme senai senai, bet I iskilima jus
nekreipkit demesio.
manau labiau pasisektu, jei tau neveiktu kokia kamera, o butu skeltas
ekranas, tai kameros keitimo dar galetum reikalaut, bet kai viskas susiveda
I ta pacia detale, tai zinai kaip atrodo.


"AurimasBar"  parašė naujienų news:n9i4sa$310$1@trimpas.omnitel.net...

nu yra tų metodiku manau, gal yra precedentų su analogiškai gedimai kai
telefonas nėra mechaniškai pažeistas, galima su tuom lyginti ir pan.

Pačiam tenka dx visko įrodinėt, aprašyt priežastis, nustatyt tam tikrų darbų
eiliškumą bei jų įtaką defektams tačiau statybos srityje ir žinoma ne visada
viskas būna taip kaip sako ...

"klau|simas"  parašė naujienų news:n9i09e$vfc$1@trimpas.omnitel.net...

jooo... tik beda, kur tokius ekpertus rast, kurie irodys, kad deme atsirado
pries mechanini pazeidima :) turetu but kaip filmuose rodo, nes realiai tai
net neisivaizduoju kaip PRAKTISKAI tai irodyt, atmetus nukentejusiojo
zodzius.

"AurimasBar"  wrote in message news:n9hrq6$so2$1@trimpas.omnitel.net...

šeip nokijai parašiau (nenojijai met ms, kadangi jie perėmė viską), bet 0
reakcijos.

omnitelis siūlo susirast nepriklausomus ekspertus, nebūtina jiem iš mttc
raštas, jei neopriklausomi nustatyts kad gedimas ne dėl pažeidimo - pakeis
tel. kol kas neieskojau, šeip jaučiu dėsiu ir tiek.. nebepirksiu lumijos
daugiau, nors laukiau 960 :)


"Sigis " parašė naujienų news:n9ef5q$g6p$1@trimpas.omnitel.net...

"70005" <70005@usa.net> Wrote in message:
> Logikos yra. Bet pažiūrėk ir taip: teisės aktai liepia pardavėjui
> užtikrinti
> prekės remontą/pakeitimą/pinigų grąžinimą ir neįpareigoja turėti nuosavą
> hi-tech produktų remonto bazę. Todėl siųsdamas pirkėją pas savo pasirinktą
> remontininką, pardavėjas DAR nieko nepažeidžia.
>
> Visos bėdos prasideda, jeigu tas remontininkas ima reikalauti mokesčio už
> patikrinimą (kaip šiuo atveju). Sutinku, pardavėjas tokios teisės pagal t.
> a. kaip ir neturi (nors kartais manau, jog būtų sąžininga, jei turėtų).



SIUO ATVEJU - TURI.
Nes daiktas pripazintas negarantiniu.
Tad babkes issireikalaus tiek garant.centras, tiek pardavejas - tik dar
didesnes
-- 
















----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/