Tema: Re: Dėl MTTC
Autorius: klau|simas
Data: 2016-02-04 10:48:21
nei priemejai nei pardavejai neturi kompetencijos ir neprivalo nustatinet 
gedimu ir tuo labiau israsinet defektavimo ar broko aktus. Tai normalu. Ta 
daro igaliotas atstovas arba pats gamintojas.

"AurimasBar"  wrote in message news:n8uuv3$b3c$1@trimpas.omnitel.net...

o šito nei omnis nei mttc nežinojo paimdami tikrint mano telefoną?

"klau|simas"  parašė naujienų news:n8sd6e$al0$1@trimpas.omnitel.net...

Yra atskiras service biuletenis del tu 930 ekranu, kuriuo vadovaujamasi
nuimant garantija. Ir tai apibrezta gamintojo. Jei matomi mechaniniai
pazeidimai - garantija negalioja. Gali gincytis nesigincyjes.

"AurimasBar"  wrote in message news:n8n7q7$85i$1@trimpas.omnitel.net...

skilimas toks mizernas, ir tikrai neturėjo įtakos dėmei, nes ji kur kas
ankščiau atsirado.. bandysiu jei nepavyks tiesiai atsiimt eit per omnitelį.
dar galvoju gal su omniu pasikonsultuot, gal yra galimybe kur kitur siųsti
patikrinti..

"ManXP"  parašė naujienų news:n8n78d$7nf$1@trimpas.omnitel.net...

Nors ir per psue perlauztas telefonas gali but nunestas. Jo defektacija
vistiek turi but nemokama


"Dainiushas"  wrote in message news:n8lleb$nl6$3@trimpas.omnitel.net...

čia vis dar kontekste to, kad garantiniam nunešamas ragelis su skilusiu
ekranu?

On 2016.01.31 15:28, 70005 wrote:
> "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message
> news:n8e1qu$f82$1@trimpas.omnitel.net...
>> T.y. pareikalauti gali, bet tai butu tas pats, kaip as is taves
>> pareikalauciau sumoket man uzelektra, kuria sunaudojo kompas, kol
>> skaiciau tavo posta newsuose. Teises aktuose aiskiai pasakyta, kad uz
>> prekes garantija atsakingas pardavejas ir vartotojas uz tai neturi
>> moket, ir px, nors pardavejui ta preke ir transportuot i Marsa reiketu
>> galutinei apziurai. O vat kai nueini i MTTC ar kazkokia kita imone (is
>> kurios nepirkai), jie jau be problemu gali israyts saskaita, nes tu is
>> ju uzsakei paslauga (tel. apziura), nors telefono is ju nepirkai
>
> Logikos yra. Bet pažiūrėk ir taip: teisės aktai liepia pardavėjui
> užtikrinti prekės remontą/pakeitimą/pinigų grąžinimą ir neįpareigoja
> turėti nuosavą hi-tech produktų remonto bazę. Todėl siųsdamas pirkėją
> pas savo pasirinktą remontininką, pardavėjas DAR nieko nepažeidžia.
>
> Visos bėdos prasideda, jeigu tas remontininkas ima reikalauti mokesčio
> už patikrinimą (kaip šiuo atveju). Sutinku, pardavėjas tokios teisės
> pagal t. a. kaip ir neturi (nors kartais manau, jog būtų sąžininga, jei
> turėtų).
>
> Tada kliento atveju aš kreipčiausi į pardavėją, kad man padėtų atgauti
> telefoną iš MTTC ir pats su juo atsiskaitytų už diagnostiką, kompo
> elektrą ar ko tik anie reikalauja.
>