Tema: Re: Dėl MTTC
Autorius: Sigis <bešiktaš@no.mail>
Data: 2016-02-10 07:07:36
Iki sumos, apibreztos garantiniame lape. Kad ir milijardas, jei pardavejas, esant reikalui, sugebes pagrist tokias defektavimo islaidas.
Konkreti suma gali buti nenurodyta, bet ji privalo buti logiskai ir teisiskai pagrista. Nes jei ne - per sita vieta imone galima stipriai durt.

Pirkdamas daikta, tu sutikai su garantines prieziuros taisyklemis.

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/