Tema: Re: DÄ—l MTTC
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-02-05 08:48:12
kažką seki pasakas, >10 kartų buvęs MTTC, visada duoda pisūlką kur 
viskas surašyta

On 2016.02.04 19:01, AurimasB wrote:
> nedave jokios spargalkės, pakaitinį telefoną ir iš stalčiaus ištraukė
> padavė, už ta net nepasirašiau :D
>
> "Linas Petkevičius"  wrote in message
> news:n8vq0v$sah$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Kas ant spargalkes parasyta kur gavai vietoj ragelio?
>
> "AurimasB"  wrote in message news:n8vps5$s8j$1@trimpas.omnitel.net...
>
> O tai kodėl pats teigi kad jei matomi mechaniniai pažeidimai - garantija
> negalioja, tu žinai, o omnis ir mttc nežino?
> Aš ir neprašu pardavėjo išrašinėt jokių aktų, atnešiau sakau taip ir taip
> yra dėmė, atsirado ankščiau nei numečiau telefoną, įskilo kampas, ar verta
> siųst į garantija ar ne, sako verta - nuskilimas px. nu siunčiam jei verta.
> Bet pasirodo nusiunčia net neatidaro, pamato skilimą - negartinis 200e
> taisom arba 10e susimokek? tipo normalu? taigi ne "klausimas" ar kokia
> bobutė, o įgaliotas mttc darbuotojas patarė siųst į garantinį..
>
>
>
> "klau|simas"  wrote in message news:n8v38l$djt$1@trimpas.omnitel.net...
>
> nei priemejai nei pardavejai neturi kompetencijos ir neprivalo nustatinet
> gedimu ir tuo labiau israsinet defektavimo ar broko aktus. Tai normalu. Ta
> daro igaliotas atstovas arba pats gamintojas.
>
> "AurimasBar"  wrote in message news:n8uuv3$b3c$1@trimpas.omnitel.net...
>
> o šito nei omnis nei mttc nežinojo paimdami tikrint mano telefoną?
>
> "klau|simas"  parašė naujienų news:n8sd6e$al0$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Yra atskiras service biuletenis del tu 930 ekranu, kuriuo vadovaujamasi
> nuimant garantija. Ir tai apibrezta gamintojo. Jei matomi mechaniniai
> pazeidimai - garantija negalioja. Gali gincytis nesigincyjes.
>
> "AurimasBar"  wrote in message news:n8n7q7$85i$1@trimpas.omnitel.net...
>
> skilimas toks mizernas, ir tikrai neturėjo įtakos dėmei, nes ji kur kas
> ankščiau atsirado.. bandysiu jei nepavyks tiesiai atsiimt eit per omnitelį.
> dar galvoju gal su omniu pasikonsultuot, gal yra galimybe kur kitur siųsti
> patikrinti..
>
> "ManXP"  parašė naujienų news:n8n78d$7nf$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Nors ir per psue perlauztas telefonas gali but nunestas. Jo defektacija
> vistiek turi but nemokama
>
>
> "Dainiushas"  wrote in message news:n8lleb$nl6$3@trimpas.omnitel.net...
>
> čia vis dar kontekste to, kad garantiniam nunešamas ragelis su skilusiu
> ekranu?
>
> On 2016.01.31 15:28, 70005 wrote:
>> "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message
>> news:n8e1qu$f82$1@trimpas.omnitel.net...
>>> T.y. pareikalauti gali, bet tai butu tas pats, kaip as is taves
>>> pareikalauciau sumoket man uzelektra, kuria sunaudojo kompas, kol
>>> skaiciau tavo posta newsuose. Teises aktuose aiskiai pasakyta, kad uz
>>> prekes garantija atsakingas pardavejas ir vartotojas uz tai neturi
>>> moket, ir px, nors pardavejui ta preke ir transportuot i Marsa reiketu
>>> galutinei apziurai. O vat kai nueini i MTTC ar kazkokia kita imone (is
>>> kurios nepirkai), jie jau be problemu gali israyts saskaita, nes tu is
>>> ju uzsakei paslauga (tel. apziura), nors telefono is ju nepirkai
>>
>> Logikos yra. Bet pažiūrėk ir taip: teisės aktai liepia pardavėjui
>> užtikrinti prekės remontą/pakeitimą/pinigų grąžinimą ir neįpareigoja
>> turėti nuosavą hi-tech produktų remonto bazę. Todėl siųsdamas pirkėją
>> pas savo pasirinktą remontininką, pardavėjas DAR nieko nepažeidžia.
>>
>> Visos bėdos prasideda, jeigu tas remontininkas ima reikalauti mokesčio
>> už patikrinimą (kaip šiuo atveju). Sutinku, pardavėjas tokios teisės
>> pagal t. a. kaip ir neturi (nors kartais manau, jog būtų sąžininga, jei
>> turėtų).
>>
>> Tada kliento atveju aš kreipčiausi į pardavėją, kad man padėtų atgauti
>> telefoną iš MTTC ir pats su juo atsiskaitytų už diagnostiką, kompo
>> elektrą ar ko tik anie reikalauja.
>>
>