Tema: Re: Dėl MTTC
Autorius: AurimasBar
Data: 2016-02-12 10:17:19
:) nu atrodo kaip atrodo, esmė, kad aš žinau kad ji atsirado ankščiau, 
įrodyt negaliu - manau servisas tą irgi žino (netikiu kad nėra precedento), 
bet nenaudinga jiems pripažinti.  idedu dėmės foto, dėmė yra visiškai 
permatoma (omitelyje sakė jei būčiau perspaudęs ekraną - būtų nepermatoma 
dėmė), dydis pamažu plinta, jos spalva kinta priklausomai nuo išorės 
temperatūros kambario - praktiškai nematoma, lauke afigenai žalia. px, kaip 
ir meinėjau nieko aš nieškosiu, nusipirksiu kitą tel. ir tiek..

"st"  parašė naujienų news:n9k3fo$le2$1@trimpas.omnitel.net...

bet tu pagalvok kaip atrodo is sono. tu prasai pakeisti sudauzyta detale,
motyvuodamas tuo, kad atsirado deme senai senai, bet I iskilima jus
nekreipkit demesio.
manau labiau pasisektu, jei tau neveiktu kokia kamera, o butu skeltas
ekranas, tai kameros keitimo dar galetum reikalaut, bet kai viskas susiveda
I ta pacia detale, tai zinai kaip atrodo.


"AurimasBar"  parašė naujienų news:n9i4sa$310$1@trimpas.omnitel.net...

nu yra tų metodiku manau, gal yra precedentų su analogiškai gedimai kai
telefonas nėra mechaniškai pažeistas, galima su tuom lyginti ir pan.

Pačiam tenka dx visko įrodinėt, aprašyt priežastis, nustatyt tam tikrų darbų
eiliškumą bei jų įtaką defektams tačiau statybos srityje ir žinoma ne visada
viskas būna taip kaip sako ...

"klau|simas"  parašė naujienų news:n9i09e$vfc$1@trimpas.omnitel.net...

jooo... tik beda, kur tokius ekpertus rast, kurie irodys, kad deme atsirado
pries mechanini pazeidima :) turetu but kaip filmuose rodo, nes realiai tai
net neisivaizduoju kaip PRAKTISKAI tai irodyt, atmetus nukentejusiojo
zodzius.

"AurimasBar"  wrote in message news:n9hrq6$so2$1@trimpas.omnitel.net...

šeip nokijai parašiau (nenojijai met ms, kadangi jie perėmė viską), bet 0
reakcijos.

omnitelis siūlo susirast nepriklausomus ekspertus, nebūtina jiem iš mttc
raštas, jei neopriklausomi nustatyts kad gedimas ne dėl pažeidimo - pakeis
tel. kol kas neieskojau, šeip jaučiu dėsiu ir tiek.. nebepirksiu lumijos
daugiau, nors laukiau 960 :)


"Sigis " parašė naujienų news:n9ef5q$g6p$1@trimpas.omnitel.net...

"70005" <70005@usa.net> Wrote in message:
> Logikos yra. Bet pažiūrėk ir taip: teisės aktai liepia pardavėjui 
> užtikrinti
> prekės remontą/pakeitimą/pinigų grąžinimą ir neįpareigoja turėti nuosavą
> hi-tech produktų remonto bazę. Todėl siųsdamas pirkėją pas savo pasirinktą
> remontininką, pardavėjas DAR nieko nepažeidžia.
>
> Visos bėdos prasideda, jeigu tas remontininkas ima reikalauti mokesčio už
> patikrinimą (kaip šiuo atveju). Sutinku, pardavėjas tokios teisės pagal t.
> a. kaip ir neturi (nors kartais manau, jog būtų sąžininga, jei turėtų).



SIUO ATVEJU - TURI.
Nes daiktas pripazintas negarantiniu.
Tad babkes issireikalaus tiek garant.centras, tiek pardavejas - tik dar
didesnes
-- 
















----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/