Tema: Re: DÄ—l MTTC
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-01-31 10:30:06
analogiškai tik nesudaužytą ekraną su dėme be jokių klausimų pakeitė per 
3 dienas

On 2016.01.31 09:54, AurimasB wrote:
> nu bl, nešiau į omnitelį, ties sako nešk tiesiai i mttc sutaupysi kokias
> 3dienas, kol mes perduosim.. kitą syk aišku žinosiu, netragedija tas
> 10e, bet tas kad net neminėjo, kad kažką reiks mokėt - paima tel, paskui
> kad atsiimt ištraukia mokestį - užknisa.
>
> Defektas atsirado prieš kokius 2 mėn kairiam kampe koki 0,5x0,5 cm dėmė,
> su laiku plečiasi ir dabar jau ~2x2cm. bet bėda jau kai ta dėmė buvo
> numečiau telefoną ir ana įskilo ~2mm kitam kampe, manau dėl to mano
> gedimą ir nurašė.. tel lumia 930.
>
> "ManXP"  wrote in message news:n8e1qu$f82$1@trimpas.omnitel.net...
>
> T.y. pareikalauti gali, bet tai butu tas pats, kaip as is taves
> pareikalauciau sumoket man uzelektra, kuria sunaudojo kompas, kol skaiciau
> tavo posta newsuose. Teises aktuose aiskiai pasakyta, kad uz prekes
> garantija atsakingas pardavejas ir vartotojas uz tai neturi moket, ir px,
> nors pardavejui ta preke ir transportuot i Marsa reiketu galutinei
> apziurai.
> O vat kai nueini i MTTC ar kazkokia kita imone (is kurios nepirkai), jie
> jau
> be problemu gali israyts saskaita, nes tu is ju uzsakei paslauga (tel.
> apziura), nors telefono is ju nepirkai
>
>
> "70005"  wrote in message news:n8dlji$bc5$1@trimpas.omnitel.net...
>
> "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message
> news:n8df9t$8sq$1@trimpas.omnitel.net...
>> preke visada atiduok pardavejui, o jie tegul ja nesa kur tik nori. Nes
>> jeigu preke tu pirkai is UAB BBD, o ja apziuret/tvarkyt nunesei i UAB
>> NX, tai gausi susimoket (nes kazkokia pasaline imone kaip ir nera
>> ipareigota nemokamai suteikt tau paslaugas, o vat pardavejas privalo
>> preke apziuret). Aisku, yra tokiu gudruciu, kurie liepia nest i
>> kazkoki mistini garantini centra, bet padeda atsakymas, kad pirkai is
>> ju, ne is garantinio centro, tai tegul patys ir nesa i garantini, arba
>> veza nors ir tiesiai gamintojui - tau px
>
> Na, jei tas garantinis būtų ne kita įmonė, o, tarkim, paties pardavėjo
> padalinys (ir lygiai taip pat galėtų būt kitam miesto gale nei parduotuvė,
> kurioje pirkai), kas jam kliudytų paėmus telefoną diagnozuoti „mechaninį
> pažeidimą“ ir lygiai taip pat pareikalauti susimokėti už remontą arba
> diagnostiką?
>