Tema: Re: Dėl MTTC
Autorius: klau|simas
Data: 2016-02-11 14:54:06
jooo... tik beda, kur tokius ekpertus rast, kurie irodys, kad deme atsirado 
pries mechanini pazeidima :) turetu but kaip filmuose rodo, nes realiai tai 
net neisivaizduoju kaip PRAKTISKAI tai irodyt, atmetus nukentejusiojo 
zodzius.

"AurimasBar"  wrote in message news:n9hrq6$so2$1@trimpas.omnitel.net...

šeip nokijai parašiau (nenojijai met ms, kadangi jie perėmė viską), bet 0
reakcijos.

omnitelis siūlo susirast nepriklausomus ekspertus, nebūtina jiem iš mttc
raštas, jei neopriklausomi nustatyts kad gedimas ne dėl pažeidimo - pakeis
tel. kol kas neieskojau, šeip jaučiu dėsiu ir tiek.. nebepirksiu lumijos
daugiau, nors laukiau 960 :)


"Sigis " parašė naujienų news:n9ef5q$g6p$1@trimpas.omnitel.net...

"70005" <70005@usa.net> Wrote in message:
> Logikos yra. Bet pažiūrėk ir taip: teisės aktai liepia pardavėjui 
> užtikrinti
> prekės remontą/pakeitimą/pinigų grąžinimą ir neįpareigoja turėti nuosavą
> hi-tech produktų remonto bazę. Todėl siųsdamas pirkėją pas savo pasirinktą
> remontininką, pardavėjas DAR nieko nepažeidžia.
>
> Visos bėdos prasideda, jeigu tas remontininkas ima reikalauti mokesčio už
> patikrinimą (kaip šiuo atveju). Sutinku, pardavėjas tokios teisės pagal t.
> a. kaip ir neturi (nors kartais manau, jog būtų sąžininga, jei turėtų).



SIUO ATVEJU - TURI.
Nes daiktas pripazintas negarantiniu.
Tad babkes issireikalaus tiek garant.centras, tiek pardavejas - tik dar
didesnes
-- 
















----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/