Tema: Re: Dėl MTTC
Autorius: Caponi
Data: 2016-01-28 19:13:03
Visiškai teisingai, aš nematau jokios priežasties, kodėl eiliniai piliečiai 
staiga pardavėjų kurjeriais xaliavai turėtų pradėt dirbt.

Aišku, tam tikrais atvejais pačiam pirkėjui gali būti naudingiau kreiptis į 
autorizuotą serviso centrą, bet kiek rodo n+1 atsiliepimų, telefonai 
vienareikšmiškai į tų atvejų aibę nepapuola :-)


-- 
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/


"ManXP" <man@giliai.px> wrote in message 
news:n8df9t$8sq$1@trimpas.omnitel.net...
> Is manes irgi viena karta reikalavo, pasiunciau nx. Kita karta jau 
> nereikalavo.
>
> Aisku, kas padaryta, tas padaryta, tai belieka Aurimui pamoka ateiciai - 
> preke visada atiduok pardavejui, o jie tegul ja nesa kur tik nori. Nes 
> jeigu preke tu pirkai is UAB BBD, o ja apziuret/tvarkyt nunesei i UAB NX, 
> tai gausi susimoket (nes kazkokia pasaline imone kaip ir nera ipareigota 
> nemokamai suteikt tau paslaugas, o vat pardavejas privalo preke apziuret). 
> Aisku, yra tokiu gudruciu, kurie liepia nest i kazkoki mistini garantini 
> centra, bet padeda atsakymas, kad pirkai is ju, ne is garantinio centro, 
> tai tegul patys ir nesa i garantini, arba veza nors ir tiesiai 
> gamintojui - tau px
>
>
> "bat0nas"  wrote in message news:n8d8ij$5v3$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Turbūt, kad salonas, iš kurio pirko, reikalauja defektinio rašto iš MTTC,
> kad galėtų pakeisti telefoną nauju arba atiduoti pinigus.
>
> Ane?
>
>
>
>
> "ManXP"  wrote in message news:n8cr9i$t0n$1@trimpas.omnitel.net...
>
> O tai kokio by*** nesei i MTTC? Nes pirkai tai ne is ju turbut?
>
> "AurimasBar"  wrote in message news:n8cejl$l28$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Antrą kart pareina tel. ekranas, vieną kart keitė pagal garantiją, dabar
> vel. pridaviau su prašymu išrašyt defektinį aktą, nes jau nusibodo po 2sav
> be tel but.
> Gaunu žinutę, kad atliktas mechaninis remontas, garantija išliks...
>
> Kodėl jie jį taiso, jei aš neto prašiau, kur kreiptis, ar neverta?