Tema: Re: Q: 2 SIM aparatas
Autorius: Caponi
Data: 2015-05-11 09:58:53
Grozis subjektyvus faktorius, jau nekalbant apie tai, kad K860, jei apie ji
cia sneki, yra 2 metais senesnis modelis uz G3, o ir kainavo tikriausiai ~2x
pigiau
Ismatavimai uz taviski G3 simboliskai mazesni.
Svoris didesnis ant 44g - preferenciju reikalas, bet papildomi net ir 44g
man asmeniskai butu juokingas mokestis uz ~1.5 karto ilgiau laikancia
baterija.
O jei jau lygint tiesiogiai su G3, tai ta daryt tikriausiai reiketu su
gerokai pagal parametrus ir pagaminimo laika artimesniu Moto Droid Turbo -
ten taip pat geriau isoriniu gabaritu poziuriu, dizainas vienareiksmiskai
idomesnis uz beveik visus konkurentus (ar konkreciam zmogui grazu, tai jau
subjektyvu), svoris didesnis tik 20g.

Bet kokiu atveju visi aparatai realus, tai tikrai taip, sutinku, nesnekam
nei apie fantastika, nei apie stebuklus...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/