Tema: Re: Q: 2 SIM aparatas
Autorius: Caponi
Data: 2015-05-08 11:35:07
Mane uzpisa kas diena kraut daiktus, grynai is principo. Jau nesnekant apie
tai, kad daiktas statistiskai atlaikantis diena, extra atveju (netiketai
padidejus apkrovai) gali issisemt anksciau, ir tada belieka, kaip nevkurse
paminejo, visose potencialiose savo buvimo vietose turet po pakroveja -
pisau as toki patoguma. O 2 savaites laikanti rageli, salia 4-5 dienas
laikancio smartfono as irgi turiu :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/