Tema: Re: Q: 2 SIM aparatas
Autorius: Caponi
Data: 2015-05-08 14:08:43
Ikisa ir 4Ah, jei jau api skaiciukus sneket...
Kitas klausimas ir hardwaro su softu optimizacija, bo anot atsiliepimu,
pvz., koks Motorola Droid Turbo ir Lenovo P70 skiriasi baterijos laikymo
atzvilgiu kaip diena ir naktis, nors Motorola ir gerokai pagal parametrus
lenkia Lenovo.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/