Tema: Re: 2 SIM aparatas
Autorius: Caponi
Data: 2015-05-07 22:10:51
Och ach visai galejo gautis Asus Zenfone 2 (LT dar nera, bet tiketina, kad
visai netrukus atsiras) - palyginus nedidele kaina, geri viduriai, dual
SIM'as su 2 radiomoduliais (absoliuti dauguma aparatu yra dual standby, t.y.
jei vienas numeris uzimtas, kitas gaunasi ne rysio zonoj ir reikia zaist su
peradresavimais, jei noresis signalo apie antra ieinanti skambuti pokalbio
metu), ale kol kas baterijos laikymo trukme nedziugina (anot atsiliepimu
para be problemu, dvi jau su klaustuku, jei ne tik kaip telefonu
naudosiesi), nors yra vilties, kad bedos softinio pobudzio ir su laiku bus
issprestos (Asusas updeitus gana noriai ir daznai savo technikai leidzia).
Baterijos poziuriu geras variantas butu Sony Z3 Dual, bet man asmeniskai (ir
ne tik man :-)) kliuna stikline nugara.

Tai tiek pasvarstymu, kadangi ir sau nieko dar neissirinkau, tai
konkretesniu pasiulymu nebus :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/