Tema: Re: 2 SIM aparatas
Autorius: Caponi
Data: 2015-05-08 17:26:18
1. Suduzimo gresme.
2. Gana didele braizymosi tikimybe, taip telefono galinei daliai patampant
is abejotino grozio dizaino sprendimo i slykstyne. Sita baime pagrista ir
paties matytais atspariuju gorilu braizymosi praktiskai "nuo oro" atvejais,
ir vartotoju visame pasaulyje atsiliepimais, tame tarpe ir konkreciai apie
Z3.
3. Man asmeniskai nera ir grozio apipirstuotam stikle jokio, bet cia jau
skonio reikalas ir vien tai nebutu tape stabdziu nusipirkt visais kitais
atvejais labai gera telefona.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/