Tema: Re: Q: 2 SIM aparatas
Autorius: Caponi
Data: 2015-05-08 11:04:55
Paprastai "normal use" nereiskia 8 ar 10 valandu nuolatinio telefono
maigymo.
Tiesa, as negaliu nieko kategoriskai teigt del butent sito MS kurinelio, bet
faktas, kad didzioji dalis smartfonu juos minkant po kokias 3 val. per diena
ir sujungus visokius mailu bei soc tinklu sinchronizavimus atitarnauja ~1
diena (jei likutis ir lieka, tai dazniausiai jis jau buna nepakankamas
pilnai antrai dienai) - mano supratimu nx tokius aparatus ir mane siek tiek
stebina, kad daugeli uzeriu tai tenkina...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/