Tema: Re: DPD siunta...
Autorius: Shadowed
Data: 2020-10-01 08:17:49
Bet, turbūt, priėjau tam tikrą loginę pabaigą su tokiu jų atsakymu:

Norime informuoti, kad tikrai niekas nenori nusimesti atsakomybės dėl šios
nemalonios situacijos. Visi esame vienodai suinteresuoti, išnarplioti šią
sudėtingą situaciją. Bet kartu noriu pabrėžti, kad tokią (su dviem
lipdukais, tokioje dėžėje) siuntą mums į  DPD Lithuania išsiuntė DPD United
Kingdom, todėl situacijos nagrinėjimas turėtų vykti toje šalyje, kur įvyko
klaida. Siuntos siuntėjas, jei norite ir Jūs (kontaktus Jums jau perdaviau)
turėtumėte kreiptis į DPD United Kingdom, kad būtų pradėtas tyrimas dėl šios
siuntos.

Suprantu išsakytą poziciją, gal tik keista, kad jie ten tarpusavyje negali
susitarti, gal ir ne viena kontora, bet vis tiek kolegos - patarpininkautų
ar ką... Ką patarsite ? Baigt kankint lietuvišką DPD ir užsisėst UK ? Ar
visgi lietuviškas DPD turėtų tarpininkauti ?

"Ssang Yong"  parašė naujienų news:rl21ri$t2b$1@news.omnitel.net...

Kitaip sakant laimejimas/pralaimejimas yra ar tai ko prasai savo ieskiniu
yra tenkinama, ar ne. Visokie lipdukai yra tik aplinkybes.