Tema: Re: DPD siunta...
Autorius: Shadowed
Data: 2020-09-30 08:55:00
Man įdomiau, jeigu taip daeitų iki teismo - kas moką už tą atrakcioną ? Nes
jeigu dar man teks ir už teismą mokėti, tai net ir laimėjus išeisiu į
minusą, siuntos vertė ne baisiai didelė pinigais. Ar čia kaip su darbo
santykiais - teismo išlaidas visais atvejais apmoka darbdavys, t.y. įmonė,
kaip stipresnė/turtingesnė pusė.

"fanas"  parašė naujienų news:rklgca$erm$1@news.omnitel.net...

Kazkur siand skaiciau straipsni, kad teisme laimejo bicas pries LT
pasta, nes cekiu pateikinet del kompensacijos neprivalo, o cia
pasto issidirbinejimai. Paziurek gal delfyje, kokios ten
tarptautines taisykles del siuntu minetos buvo...

--

----Android NewsGroup Reader----