Tema: Re: DPD siunta...
Autorius: Shadowed
Data: 2020-09-30 08:53:13
Tai jau supratau, kad standartinė frazė "kreipkitės į siuntėją", kuri
principe reiškia "užspiskit patys". Bet siuntą praganė, atsiuntė foto, kur
matyt pakrovimo ar sandėlio automatas skanuodamas fotkina ir ten jau ne mano
siunta su mano adresu ant lipduko. Tai ten vietinis babajus matyt perklijavo
prieš priduodamas ir pizdec. Siuntos vertė nedidelė, kažkas apie 200 pinigų
+ siuntimas, bet kad jau prapiso, tai dabar nebeturiu ką prarasti - eisiu
iki galo, o paskui dar viską ir paviešinsiu per internetinę žiniasklaidą, nu
nes užpisa toks pochuizmas. Nuo šiandien su jais tik raštu ir oficialiai.
Jeigu turite patarimų - prašom, pravers viskas, kas padės suriesti juos į
ožio ragą. Tikslas yra ne gauti kompensaciją, bet gauti siuntą (nes joje yra
dovana žmonai gimtadienio proga).

P.s. Sori už negražius žodžius, bet jie tik atspindi mano emocinę būseną ir
tai nereiškia, kad aš ar newsų dalyviai yra blogi bei nekultūringi. Heh,
disklaimeris :D

"112233"  parašė naujienų news:rksi1h$gdi$1@news.omnitel.net...

Turėjau problemų su DPD siuntom. Galiu paskyt negaišk laiko.
Pirmas barjeras tia front line mergaitės pro kurias iki jokios vadovybės
neprieisi. O jos kalba standartinėm frazėm, problemos neprendžia.
Jei daeisi iki jų teisininkų skyriaus, tie dirba rimtai, turi tvirtą
poziciją ir tikrai nieko neiškovosi. Nebent jei siuntą pames, tada pagal
tarptautinę siuntų vežimo konvencija (gal klystu su pavadinimu)
kompensuos dalį arba visą verte. Jei aišku sugeėsi ją įrodyti.