Tema: Re: Darbo kodekso viršenybė?
Autorius: lasaZ
Data: 2011-11-24 20:15:15
pasirodo sutartyje įpaišyta, kad joje Lietuvos įstatymai yra ta teisė.

Sutarties pavidalas - paslaugų sutartis, bet visas tekstas eina tik apie samdomą darbą. Kontora pervedinės Sodrai ir PSD (tam pasirodo jie čia turi kažkokią audito kontorą), o žmogelis pats GPM metų gale.

Aš atvirai pasakius nelabai suprantu šito setupo.

lasaZ