Tema: Re: Darbo kodekso viršenybė?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-17 20:33:39
Sunkiai isivaizduoju. Atsakovas - uzsienietis, sutartis sudaryta pagal ju
teise. Irodyti, kad procesas turi vykti pagal ieskovo gyvenamaja vieta - cia
jau vienas idomus precedentas (bent jau neteko tokios paprastos praktikos
girdet). Irodyti, kad sutartis akivaizdziai sudaryta pagal ieskovo teisines
normas is tikro turetu buti aiskinama pagal atsakovo gyvenamosios vietos
teise - antras sunkus klausimas. Ir tik juos prasprendus pereiti prie
reikalo esmes - nu nx, geriau jau ant zodziu susitart.

"Laurynas"  wrote in message news:ja3bs3$brc$1@trimpas.omnitel.net...

> Man idomu kaip jie mokes tuos mokescius jei cia neregistruoti kaip
> vykdantys veikla. O kitas niaunsas - kaip su jais bilinetis, jei atsakovas
> cia net juridinio adreso neturi?

turės registruotis. Bylinėjimuisi ne kliūtis aplinkybė, jog subjektas LT
neturi adreso.