Tema: Re: Darbo kodekso viršenybė?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-16 19:34:32
Ar darbdavys veikia Lietuvoje?

"lasaZ"  wrote in message news:ja0qe6$83l$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

vienas žmogelis gavo darbą ES kontoroje, bet situacija ten įdomi - darbo
sutartis angliška (tipo pagal anglišką teisę), daug kas neatitinka
lietuviško darbo kodekso (ypač atleidimas ir kompensacijos), darbo sutartyje
nurodoma, kad esant kokiem nors neatitikimams vietos įstatymams, viršenybę
laiko vietos įstatymai. Lietuvos teisė kaipo tokia neminima, tiesiog rašo
apie vietos įstatymus (local law). Darbo vieta nurodoma "home office",
kontora sako, kad registruojasi LT mokesčių mokėtojų registre ir mokės visus
darbo pajamų mokesčius pati (ir ko gero tai darys, nes yra didelė ir
įstatymų laikosi).

Viena kas tam žmogeliui neaišku - kaip jam įsitikinti, kad šitoje
situacijoje jis bus ginamas lietuviško darbo kodekso, net jei sutartyje
visai ne pagal jį?

Aš pamenu, kad kažkada čia buvo panaši tema nagrinėta ir buvo prieita
išvados, kad LT darbo kodeksas galioja tokiu atveju ir niekam nerūpi kas ten
sutartyje pripaišyta, tai paguodžiau, bet nurodyti kokiu pagrindu aš jam tai
sakau nepavyko, nes jam "skaičai forume" ne argumentas :)

Gal kas primintų kaip ten yra ir kuo tai remiasi?

lasaZ