Tema: Re: del omnitelio bajeriu
Autorius: oge
Data: 2009-03-02 09:03:30
> Mūsų šeimoj aš ir mano tėvas gavom pranešimą, kad keičiamas planas nuo 03
> 15, uošviai gavo, kad keičiamas nuo 04 01, o vyrui sakė keis tik nuo 06 01
> (įdomu tai, kad abu tą pačią dieną sutartis pasirašėm, o va toks
> skirtumas). Taip, kad jų melas, jog nuo 03 15 senieji planai neveiks,
> neįtikina. Nes kažkam veiks iki 06 01.

Turiu du numerius savo vardu. Atejo laiskas su pasiulymu del naujo asmeninio
plano, paskaiciuotu tik vienam is numeriuku. Nuejus i atstovybe paaiskino,
kad vieno is numeriu kelis menesius zenkliai keitesi saskaita - tai smarkiai
padidedavo, tai sumazedavo. Todel jie dar kelis menesius stebes pokycius,
kad priimtu tam numeriui palankiausia plana, o iki kol ji pasiulys - lieka
galioti senasis. Numeriui, kurio saskaita kas menesi islikdavo mazdaug
stabili, buvo paskaiciuotas ir pasiulytas naujasis planas.