Tema: Re: del omnitelio bajeriu
Autorius: T:\)
Data: 2009-02-22 20:28:07
problema ta, kad netesybos yra numatytos tiks is vartotojo puses. Ir jie
tipo daro gera, siulo geresnes salygas, nors taip nera. Ir plius jie, turi
teise keisti sutrties salygas.

T:)

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message
O tai kokia problema jei tavo sutartis terminuota ir jie vienašališkai ją
laužo? Tegu susimoka netesybas jie tau ir visi laisvi.

--
Doc