Tema: Re: del omnitelio bajeriu
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-02-21 22:43:54
na man omnitelis tai irgi gera kontora, kai reikejo imonei kazkokiu
planu padoriu, tai kol su bites pasiulymu nenuejom ir i vadybininkes
burtus koknkreciais skaiciais nepradejau atsakinet, tai visaip bande
burt. reiks palaukt dabar ju pasiulymo, idomu ka pasiulys...
dziaugiuosi kad asmeninis numeris bitej - sake tiems kas turi sutartis
tai nekeis nieko