Tema: Re: del omnitelio bajeriu
Autorius: Junda
Data: 2009-02-27 20:15:36
Aš panaudojau tamstos paragrafą su CK str. savoj pretenzijoj, ačiū.
Atsakymo negavau ir, manau, negausiau iki keitimo dienos - kovo 15 d.
Jie sako privalo tik per mėnesį pateikt atsakymą.

Mūsų šeimoj aš ir mano tėvas gavom pranešimą, kad keičiamas planas nuo
03 15, uošviai gavo, kad keičiamas nuo 04 01, o vyrui sakė keis tik nuo
06 01 (įdomu tai, kad abu tą pačią dieną sutartis pasirašėm, o va toks
skirtumas). Taip, kad jų melas, jog nuo 03 15 senieji planai neveiks,
neįtikina. Nes kažkam veiks iki 06 01.