Tema: Re: del omnitelio bajeriu
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-02-22 21:36:46
Saip verslo prasme Omnitelis stipriai prasove, nemanau, kad Bite ir
ypatingai Tele2 paseks Omnio pedomis. Omnis siai akcijai ruosesi dar pries
naujus metus ivesdamas pigesnius tarifus nei Tele2 kas yra labai neiprasta
Omniteliui. Omnitelis jau tada rasydamas sutartis buvo viska sustygaves.
Siuo metu laimes ne tas operatorius kuris tures daugiausia klientu, ar
aukstesnius priristus tarifus, bet tas kuris tures mokius klientus, todel
labai neprotinga butu siame segmente drumsti vandeni. Bet zinoma visko gali
buti.