Tema: Re: del omnitelio bajeriu
Autorius: Lotuliukas
Data: 2009-02-23 13:24:49
Tai pala, tai pagal ka jie man priskirs nauja plana? Tai sutarti turiu
turbut, jei saskaitas siuncia, na reikes namuose paieskoti sutarties ir
paskaityti ka ten raso, tikrai kazkur yra, tai man ir idomu, ar realiai bite
seniems klientams keis salygas sava nuoziura, ar visgi cia tik naujiems
klientams tiek patobulinti planai. Bet siaip ar taip, jei negaus mano paraso
ant naujos sutarties, tai negales nauju tarifu taikyti, nebent visai
nutraukti su manimi sutarti jie gali, ar as ne taip suprantu? Kas mane
sumaklavojo, tai butent tai, kad skiltyje "esamiems klientams mokejimo
planai", ten aiskiausiai parasyta, kad Mokejimo planas galioja iki 2009 m.
kovo 1 d. http://www.bite.lt/lt/pc/voice/rateplans/betweenus, o kas po to?