Tema: Re: del omnitelio bajeriu
Autorius: lasaZ
Data: 2009-02-21 17:46:01
sian man dar geresni bajeri padare. As ten senas abonementas, jau bbz kiek
metu, tipo kazkoks VIP statusas ir kt. Ir visada zinojau kad jei nori naujo
telefono, yra 1200 LT allowance kuri gali vadybininkai naudoti bet kuriam
telefonui, jei dviem metam sutarti pratesi (tipo prisirisi). As kaip laisves
megejas esu prie ju visiskai neprisirises, ir siandien paskambino is VIP
klientu aptarnavimo ir dziaugsmingu balsu pranese kad laimejau kupona
nuolaidai perkant nauja telefona. Nesusilaukiau ir nuodingu balsu
paklausiau - pasirasant 2 metu sutarti? Mergina beje treniruota, nepasimete,
taip pat dziaugsmingai - taip, pratesiant ja dviem metam. Padekojau uz tokia
nuostabia loterija, uz laimejimus kurioje susimoki daugiau nei ju verte.
Zodziu nekazkas pas juos... :/

beje - kai man pranese apie tuos naujus planus, paklausiau ar bus galimybe
pvz. sumazejus poreikiui susimazint minimuma, sake is principo galima i bet
koki plana keist, tiek kad bus brangiau nei seniau, o sitas naujas planas
skirtas tipo "norintiems islaikyti buvusius tarifus". Stai ir tikroji
reformos priezastis.

lasaZ