Tema: Re: taip pat del darzelio
Autorius: Faktas
Data: 2009-02-26 15:10:48
"Ruta" <rutapeter@online.de> wrote in message news:go63ai$s5k$1@trimpas.omnitel.net...
> Taip atsiprašau, TAVO vaikas galėjo nuo to susirgti, kad rėkauja lauke.
> Aš rimtai. Individualūs atvejai galimi įvairūs.

parodyk kas negali.
prašau - išbėk į lauką, porą ratukų aplink pastatą gerklę atidarius ir kvėpuok per gerklę.
pažiūrėsim tą niekinę tikimybę.

> Bet, atleisk, pasiklausius, kad vaikas suserga nuo to, kad rėkauja lauke
> ar prisilaižo varveklių, tai tikrai darosi gaila to tavo vaiko.

nu man tai gaila tokių skaitytojų.
iškart mat per internetą nustato ką gali ką ne, dar ir užuojautas spėja pareiškti.
lyg visoj grupėj tik vienas vaikas sirgtų.
kai neina į darželį visur eina ir į lauką ir į vaikų žaidimų kambarius ir į parduotuves,
ir bakterijų turėtų vienodai gaut ir temperatūrų kaitos. bet kažkodėl neserga,
o į darželį nuvedus po poros savaičių jau vėl serga. ir nematau nei vieno vaiko
hrupėj, kuris čia būtų kažkoks daug sveikesnis už kitus.
mačiau aš tokių protingų mokančių kaip vaikus reik prižiūrėt ir grūdint,
tik visi pamokymai baigiasi, kai savo vaiką pradeda vest į darželį ir
"kažkodėl" pirmas žiemas ištysai serga.