Tema: Re: taip pat del darzelio
Autorius: Ruta
Data: 2009-02-25 17:25:19
Viskas organizacijos klausimas. Manau, kad auklėtojos pareiga padėti
ap_si_rengti, o ne aprengti. Ir čia, žinoma, didelis skirtumas, kokio
amžiaus vaikai. Bet manau, kad 2 auklėtojos ir 15 4-5 metų vaikų - visai
normalu. Galų gale, pusei apsirengus, viena auklėtoja jau galėtų eiti su
jais bent į kiemą palaukti - ir niekam nereikės sukaitusiam stovėti.

O dėl kosinčio vaiko  - kaip tik geriau, kad visi į lauką eitų. Net ir
tas kosintis, va šitą gal auklėtojos turėtų daugiau prižiūrėti, kad
nesušaltų.