Tema: Re: taip pat del darzelio
Autorius: pikchiurna
Data: 2009-02-26 11:15:13
Kad čia ne teorijos. Praeitais metais vaikas buvo vedamas laukan - tikrai mažiau sirgo, dabar gi savaitės pabaigoje net ima kraujais iš nosies taškytis, mano nuomone, organizmas pasilpsta - juk ne veltui vaikams būtinas grynas oras.. Savaitgalį prisibūnam lauke (bet kokiu oru!), kaip mat nosies reikalai susitvarko. Žinoma, po darbų stengiamės ir paprastom dienom pabūt grynam ore, bet.. Argi tai neturėtų būti daroma darželyje?