Tema: Re: taip pat del darzelio
Autorius: Ruta
Data: 2009-02-25 18:17:52
Reiškia, reikia ieškoti, kas tas taisykles sudarė, ir kelt vėją ten (jei
tau tos taisyklės nepatinka).

Bet taip, žinoma, tai reikalas ilgas, reikalaujantis daug energijos ir
atkaklumo ir, atsižvelgiant į tai, kad vaikas į darželį eina 2-3 metus,
gali būti, kad tavo įdėtu darbu pasinaudos visai kiti.

Todėl aš labai gerbu tokius tėvus, kurie tuo užsiima.