Tema: Re: taip pat del darzelio
Autorius: Ruta
Data: 2009-02-26 14:52:34
Taip atsiprašau, TAVO vaikas galėjo nuo to susirgti, kad rėkauja lauke.
Aš rimtai. Individualūs atvejai galimi įvairūs.

O mano mašina ir _galėjo_ sugesti nuo blatarusiško benzino. Bet
tikimybė.... niekinė. Priežastys tikriausiai kitokios, nors man ir būtų
patogiau aiškinti, kad kaltas benzinas.

Bet, atleisk, pasiklausius, kad vaikas suserga nuo to, kad rėkauja lauke
ar prisilaižo varveklių, tai tikrai darosi gaila to tavo vaiko.