Tema: Re: taip pat del darzelio
Autorius: Faktas
Data: 2009-02-26 11:19:52
nu taip paimam viena atveji ir darom isvadas -
jei i lauka neina, ima kraujais is nosies taskytis.

ir dar - is kur tokia mada imt ir savo isvestas salygas pritaikyti pasakytam sakiniui?
pvz pasakai  as uz kad darzely geriau jau nevestu i lauka, nei su tokai prieziura kaip dabar veda.
iskart atsiranda geniju su pareiskimais, kad as siulau isvis vaiko i lauka nevest.
pasakai, kad rekaudamas spiegdamas pilna gerkla ikvepdamas ora suserga, iskart
va pareiskimas, kad ne, ne teorija ir ima kalbet visai ne apie rekima pilna gerkle ir kvepavima per burna,
o apie ejima i lauka....