Tema: Re: taip pat del darzelio
Autorius: Ruta
Data: 2009-02-25 17:14:24
Nuo rėkavimo lauke dar nė vienas vaikas neperšalo.
Vaikai suserga jeigu
a) tėveliai patys nepasirūpina, kad vaikas lauke ir grupėje būtų
teisingai aprengtas (jei vaikas tikrai toks judrus ir gausiai
prakaituojantis - pvz., palikti grupėj antrą komplektą marškinėlių ar
pan., kad galėtų persirengti/ būti perrengtas; arba nerengti taip
šiltai, žinant, kad jis lakstys daug ir energingai)

b) Visą dieną būna prastai vėdinamoj patalpoj (nes kada išvėdinsi, jei
vaikai net į lauką neišeina?), kur visi koso, čiaudo ir kitaip skleidžia
bacilas, o jos mielai dauginasi, nes šilta ir drėgna :(( Ir dar
klausimas, kaip tos patalpos valomos...