Tema: Re: ar teisingai buvau nubaustas?
Autorius: Gudrutis Jonas
Data: 2011-02-03 11:54:47
bylos baigtis manau aiski nors dar visko gali buti :)
nesu teisininkas tad gal mano argumentai niekiniai - kada vertinti kad tai
naujas dokumentas o kada ne ? jei butu naujoje redakcijoje
papildyti/pakeisti/isbraukti tam tikri punktai tai butu ok, bet dabar nuo 32
punkto abi redakcijos skiriasi - turiu omeny jei paimsi tarkim darbo kodeksa
tai tiek 2002 m. tiek 2010 tarkim 124 straipsnis bus Darbo sutarties
pasibaigimo pagrindai