Tema: Re: ar teisingai buvau nubaustas?
Autorius: Glebas
Data: 2011-02-03 11:35:25
Šiuo atveju tas taisykles vertinčiau ne kaip naują dokumentą, o tiesiog
pakoregavimą, pataisymą.
Kaip ir rašoma pačių taisyklių pradžioje:
2008 m. kovo 20 d. sprendimu Nr. T-142 (Kauno miesto savivaldybės tarybos
2010 m. rugsėjo 16 d. sprendimo Nr. T-496 redakcija)
Tiesiog aktuali taisyklių, kurios buvo priimtos 2008 metais, redakcija.
Mano supratimu, tai tas supainiojimas neturėtų turėti įtakos sprendimui,
kuris, ko gero, Tau nelabai patiktų :)