Tema: Re: Nemiga
Autorius: darius
Data: 2011-01-27 23:40:29
beje, o tau prokuroras panasus i daktara? as
suprantu jei jam paciam kakla skaudetu, gal ir gali mastyt, kad isvada
neteisinga, nes po menesio vis dar skauda, bet kaip kito skausmus pajaust?
be to... jei prokuroras, policininkas ar teisejas prades nepasitiket
valstybiniais ekspertais, tai tada nebera kaip isvis dirbt...