Tema: Re: Nemiga
Autorius: darius
Data: 2011-01-27 18:56:00
del to kad kaltini policija...
kaip ir dauguma lietuvaiciu neskirianciu policijos nuo prokuraturos, teismu,
istatymu leideju ir pan...
tiesiog kaip nukentejes susiduri su policininkais, kurie ir patare kreiptis
privataus kaltinimo tvarka, ar nutrauke ikiteisminy tyrima ar is ju suzinai
kad zulika paleido...

o realiai, zulikus trumpam sodina teismai, tyrimus nutraukia prokurorai,
kada juos nutraukt, arba pasiulyt kreiptis privataus kaltinimo tvarka
nustato istatymai, o policija tik perduoda info paprastiems zmonems...

ir siaip lietuvoj del visko kaltas lianszbergis... tik gaila, kad zmogeliai
nesigaudantis kas ir kaip... su savo lozungais lenda i viesuma ir kaltina
kas papuola...