Tema: Re: Nemiga
Autorius: darius
Data: 2011-01-27 12:17:33
:))))))))
to kedas: sorry, bet tamsta siek tiek sergantis pasirodet:)

policija cia siuo atveju maziausiai sprendzia kas jam bus,
teoriskai uz nulauzta veidrodeli iki 3 metu laisves atemimo (bk 178 str. 1
d.) o uz kokio magelio ar siaip kazko is salono pagrobina iki 6 metu (bk 178
str. 2 d.)

bet cia teoriskai, maksimalios bausmes... jei zmogelis bent 2/3 kartus
teistas, realiai galima kabintis i viduriuka, t.y. puse maksimalios bausmes.
tokiu atveju uz veidrodi 1.5 metu, bet jei dar prisipazista, "gailisi" dar
kazkiek maziau, tai realiai apie 1 metus skiriama bausme...

jei atsedi 0.5 ar 0.66 bausmes... vel gali anksciau laiko paleist...

taip, kad realiai, jei atsedes kokius 8 menesiu tai bus nemazai...

bet cia jau nepirma karta teisiamam...
ir policija cia neprieko, jie gal ir 10 metu noretu pasodint, kad gaudyt
nereiktu, cia istatymu leidejas (ala seimas, prezidente:)) + teismu praktika
(kuria formuoja auksciausias teismas, o zemesnieji kaip ir privalo remtis)