Tema: Re: Nemiga
Autorius: KEdas
Data: 2011-01-27 22:55:03
2011.01.27 22:26, darius rašė:
> pamenu tavo pasisakymus, koks prokuroras blogas del to, kad ikiteismini
> tyrimas nutrauke del avarijos, nors ten velgi situacija tokia pat...

O kitas prokuroras kažkodėl po straipsnių spaudoje bylą iš karto
atnaujino... Nežinai kodėl?

> medicinos ekspertas pasake koks suzalojimas, istatymas numato, kad jei
> nezymus, tada privatus kaltinimas... tai kuo cia prokuroras detas???

Ogi tuo, kad nepasivargino nukentėjusiųjų informuoti apie galimybę po
kurio laiko patiems nueiti pas ekspertus ir atlikti papildomą
ekspertizę. Sužalojimas buvo rimtas, nes žmogus po reabilitacijas
vaikšto dar dabar, kaklo pasukimas sukelia skausmą. Panašu į nežymų
sužalojimą? Prokuroras lyg ir turėtų palaikyti kaltinimą, bet kažkodėl
nesivargino rinkti kaltės įrodymų.
Tą bylą pakaitomis tyrė 4 tyrėjai – įsivaizduoji kiek darbo valandų
prarasta vien susipažinimams su bylos medžiaga?

> mano rasliavu esme... pries kaltinant kazka aplaidumu, korupcija,
> tinginyste, debilumu ar pan... reikia pasiziuret kas is tikro kaltas...

Taip, reikia... kartais pasižiūrėti į veidrodį. :P