Tema: Re: Nemiga
Autorius: darius
Data: 2011-01-27 22:26:07
tai as ir nesakau, kad prokurai, teisejai ar tie patys policininkai visi
auksiniai, visur visokiu pasitaiko, bet
 sorry jei kazka praleidau, bet apie atpk mes nekalbejom, privatus
kaltinimas - baudziakas, veidrodelio iz dafiga bapkiu vagyste irgi, tai kur
cia atpk?

pamenu tavo pasisakymus, koks prokuroras blogas del to, kad ikiteismini
tyrimas nutrauke del avarijos, nors ten velgi situacija tokia pat...
medicinos ekspertas pasake koks suzalojimas, istatymas numato, kad jei
nezymus, tada privatus kaltinimas... tai kuo cia prokuroras detas???

mano rasliavu esme... pries kaltinant kazka aplaidumu, korupcija,
tinginyste, debilumu ar pan... reikia pasiziuret kas is tikro kaltas...