Tema: Re: kas gresia uz uzsieniecio sumusima nezymu ?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2011-01-27 13:42:18
Tai pagal analogiją, jei tave pavadinčiau žydu - kaip ir nieko nebūtų.
Bet vat jeigu tikrą žydą pavadinčiau žydu - tai sėsčiau? :)

Kažkokia iškreipta demokratija. Baltaodį pavadinti negru - ne nusikaltimas.
Juodaodį - nusikaltimas.
J.

"Niccolo"  wrote in message news:ihrbaf$r32$1@trimpas.omnitel.net...

Jį - galima, jis - ne negras. Mane irgi gali vadinti. Bet va, nueik prie
tikro negro ir pavadink jį taip tiesiai šviesiai kelis kartus negru į veidą
dar su atitinkama intonacija ir mimika (daugiau gali nieko nesakyti) -
žiūrėsim kas bus.