Tema: Re: kas gresia uz uzsieniecio sumusima nezymu ?
Autorius: Niccolo
Data: 2011-01-27 11:01:26
Pacituosiu tave:
"Šiknalaižystės čia kaina.
Situacija, kada kai kurie jaučiasi lygesni už kitus (čia apie tuos, kurių
nemuša, bet jie rėkia)"

Iš esmės sutinku su tavim, o dėl sportinio intereso ginčytis neverta.

Šiaip, nežinau, ar rimtai pasakojo, ar išsigalvojo, bet viena policijoje dirbanti pažįstama norėjo emigruoti į UK ir įsidarbinti policijoje - na, patirtis, rekomendacijos ir t.t. Tai jai atsakė, kad jei nesi spalvotas arba netradicinės seksualinės orientacijos - šansų įsidarbinti beveik nulis, nes visais atvejais kaltins diskriminacija.