Tema: Re: kas gresia uz uzsieniecio sumusima nezymu ?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2011-01-27 10:24:05
Negras!
(oj fak, sėdėsim jau dviese).
Niccolo, o jei aš viešai L.P. pavadinsiu NEGRU - sėdėsiu už tai?

J.

"Niccolo"  wrote in message news:ihr8ed$m97$1@trimpas.omnitel.net...

Cituoju BK: "Tas, kas viešai tyčiojosi, niekino, skatino neapykantą"

"Negras" yra aiškiai paniekinantis žodis (Vikipedija - ne koks šaltinis, bet
pacituosiu: Kai kuriose šalyse žodis „negras“ (angl. negro, niger) daliai
visuomenės ir dabar specifiškai reiškia būtent juodaodį vergą, paprastai
dirbantį plantacijoje (neigiamas, paniekinamas įvardijimas), todėl svetimame
krašte patartina to žodžio nevartoti net ir lietuvių kalba, sakant
„juodaodis“.).

O dar kombinacijoje su "bausme dvigubinasi" jau galima prie kažko kabinėtis.